Ağustos 08, 2010

Çığlık

İçimde yıkık bir şeyler var.
Enkaz halindeki bir binaya döndüm.
En küçük sarsıntıdan etkilenen
Ve her sarsıntıda biraz daha göçen.
Bir enkaza döndüm.
Yollarım tıkalı.
Acil servise yetişemiyorum.
Nefesim kesiliyor.
Artık hiçbir şeyden
Korkmuyorum.
Ne olacaksa olsun.
Hiç bir son bunlardan daha acı
Olamaz.
Ne yapacaksan yap bana hayat,
Faniliğini göster bana biraz.
Cesaretin varsa tabi.
Bir kere delikanlı ol,
Vur beni
Şah damarımdan.
Öyle sıyırıp geçerek olmuyor.
Bir kerede temizle beni.
Acı çektirmek cahilliktir.
Cahil olma.
Bir kerede öldür beni.
Bin defa vurdun ama
Hala ayaktayım, bak.
Ama bin kurşun da vücudumda
Ağır geliyor artık bana.
Zaten bir kurşunluk yerim kaldı.
Hadi vur beni.
Vur da kurtulayım.
Vur da gideyim buralardan.
Hadi.
Vur.
Vur beni.
Vur da gideyim bu diyardan.
Vur.
Beni vur da
gideyim artık 'kendi'liğimden.

27 Eylül '04
00:53